What does Hell Aint A Bad Place To Be mean?

Search Login

AC/DC: Hell Aint A Bad Place To Be Meaning

Tagged:

No tags, suggest one.

Get "Hell Aint A Bad Place To Be" on MP3:

Get MP3 from Amazon

Hell Aint A Bad Place To Be Lyrics

Play "Hell Aint A Bad Place To Be"
on Amazon Music

Hey you, yeah you

Sometimes I think this woman is kinda hot
Sometimes I think this woman is sometimes not
Puts me down, fool me around
Why she do it to me
Out for satisfaction
Any piece of action
That ain't the way it should be

She...

  1.  

    anonymous
    click a star to vote
    Sep 11th, 2018 9:26pm report


    Hey you, yeah you

    Sometimes I think this woman is kinda hot
    Sometimes I think this woman is sometimes not
    Puts me down, fool me around
    Why she do it to me
    Out for satisfaction
    Any piece of action
    That ain't the way it should be

    She... is so hot
    Devil is bad hell is bad you only go to helll if you are a bad person you are tortured in hell you have friends in helll but they are other sinnners who have been punished and you willl be punished for sinning your whole life and being a bad person your whole life demons live in hell and hell is full of lava no school in hell hell I’d the worst place to live or be



  2.  

    anonymous
    click a star to vote
    Oct 18th, 2016 10:14am report


    I think its about feces and the way you lick it!



  3.  

    anonymous
    click a star to vote
    Mar 28th, 2010 3:25am report


    It's about Bon having a girlfriend that abuses him and treats him like crap, but the sex is good, so "Hell ain't a bad place to be".



  4.  

    Facecliff
    click a star to vote
    Mar 3rd, 2010 3:23pm report


    I think Bon is refering here to a girl he loves and realizes is cheating on him: "Out for satisfaction/
    Any piece of action," " Spends my money/ Drinks my booze/ Stays out every night/ But I got to thinkin',/ hey just a minute/ Somethin' ain't right /All this disillusions and confusion /Make me wanna cry /Oh the shame you, playin' your games /Tellin' me those lies /Don't mind her playin' demon /Long as it's with me." But he believes that as long as he never meets the other guy, He can pretend he doesn't exist. I mean, when you're suspicious, ignorance is bliss: "If this is hell /Then you could say /It's heavenly
    Hell ain't a bad place to be."



  5.  

    Heavy_Metal_Rules69
    click a star to vote
    Apr 28th, 2006 4:03am report


    This song is about Bon getting tempted by a woman, who's pushing him into doing bad things which symbolizes hell and he's saying that even though its wrong, hell (or being with her) isn't as bad as it seems.




More AC/DC song meanings »


 


Submit Your Interpretation

[ want a different song? ]






Just Posted

This Cold Black OstracizedbyZero
Mad Hatter anonymous
Jet Pilot anonymous
Where the Green Grass Grows anonymous
Red Ragtop anonymous
Chainsaw anonymous
The Beach anonymous
A Thousand Years anonymous
Centuries anonymous
Stitches anonymous
The One anonymous
Lyin' Eyes anonymous
Send the Pain Below anonymous
Go to Sleep anonymous
Imagine anonymous

Get a weekly email update

(We won't give out your email)

Latest Releases

Anything She Says
Mitchell Tenpenny
Leaving Love Behind
Zac Brown Band
Ordinary Man
Ozzy Osbourne
Deleter
Grouplove
Colors
Black Pumas
Life Is Good
Future
Rare
Selena Gomez
Good News
Mac Miller